• Könyvek
  • E-könyvek
  • Akciók
  • Boltjaink
  • Magazin
Hinduizmus és média a 21. században
ISBN: 9789636460792
Megjelenés: 2024-04-09
Oldalszám: 134
Nyelv: magyar
Kötésmód: puhatáblás
Kategória

Hinduizmus és média a 21. században

0 (0)
Szivák Júlia 2016-ban végzett az ELTE Indológia Tanszékén indológusként, 2021-ben pedig a Birmingham City Universityn doktorált média és kultúratudomány szakon. 2015 óta a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Modern Kelet-Ázsia Kutatócsoportjának tagja, illetve 2022 óta a PPKE BTK Kínai Tanszékének egyetemi tanársegédje. Tudományos érdeklődésének középpontjában az indiai populáris kultúra és ennek társadalmi vetületei állnak. India 21. százada a nagy változások és gyors ütemű modernizáció jegyében zajlik, ami a társadalmat komoly dilemmák elé állítja a hagyományos értékrend és globalizációs hatások összeegyeztetésével kapcsolatban. Ez a fajta útkeresés különösen izgalmasan jelenik meg a média és populáris kultúra területén, ahol akár szimbolikus, akár egészen konkrét formában jelennek meg különböző érvrendszerek és hitvilágok, amelyek az indiai társadalom legszélesebb rétegeihez jutnak el. Jelen kötet a hinduizmusnak, India legnagyobb és politikai szempontból legjelentősebb vallásának megjelenését vizsgálja a média és populáris kultúra világában. A könyvben vizsgáljuk a hindu mitológia különböző alakjainak reprezentációit, a populáris kultúrának az indiai nemzeti önképre gyakorolt hatását, illetve a politikai hinduizmusnak a médiára gyakorolt hatását.
Több mutatása
Várható szállítás: 2-5 munkanap
Kívánságlistára
Kedvezményes
szállítás 10 000 Ft-tól
Több ezer
átvevőpont
Naponta
bővülő kínálat
10% kedvezmény az
előjegyezhető könyvekre
A szerzőről
Feliratkozom a szerzőre
Több mutatása
Hasonló könyvek
Kapcsolat
+36-1-770-8701
(munkanapokon
10:00 és 16:00 között)
Vásárlás
2021 www.alomgyar.hu © Minden jog fenntartva Publish and More Kft.
VisaMastercard