A kötet legfiatalabb interjúalanyai alig több mint harmincévesek: a Sziget-szervezõ Gerendai Károly, vagy a hasonló korú galériatulajdonos, Kieselbach Tamás és a brókercég-alapító Jaksity György. Melléjük a negyvenes korosztályból a Vista két utazási guruját, Kurucz Jánost és Pogány Ferencet, illetve a hazai borkereskedelem és -termelés egyik megújítóját, Keresztury Évát, valamint az iskolaalapító Tamás Istvánt választottam. Somody Imrét, a Pharmavit ,,atyját és a világsikert arató Graphisoft alapítóját, Bojár Gábort sokan ismerik, de hogy miként kezdtek az üzletbe, s hogyan nõttek naggyá, azt itt és most mondják el. Az idõsebb korosztályt két emblematikus személyiség, Zwack Péter, az ismert likõrgyáros és Kapolyi László, az egykori ipari miniszter ma energiakereskedõ képviseli. A kötetben található sikercsapat persze összeállhatott volna másokból is. Sportnyelven szólva beválogathattuk volna az ország leggazdagabb és legtöbbet meginterjúvolt sztármenedzsereit, Széles Gábort és Demján Sándort, és megkísérelhettem volna mint ahogyan meg is kíséreltem megszólaltatni a már-már karthauzi némasági fogadalomban élõ Várszegi Gábort. Többen így például Friderikusz Sándor, Geszti Péter vagy Rubik Ernõ különbözõ okokból nem vállalták a kötetben való szereplés lehetõségét bár az õ karrierjük gazdasági vonatkozásai talán jobban érdekelték volna az olvasókat, mint a sokszor elismételt gyermekkori kezdõlépések és ijfúkori kalandok. Tíz beszélgetés, tíz egyéniség, tíz siker, de sokszor tíz és száz tapasztalat és tanulság zsúfolódik össze ebben a kötetben, amely természetesen nem lehet sem menedzserkurzusok kézikönyve, sem tudományos elemzések alapja s remélhetõleg APEH-vizsgálatokhoz sem lesz startjel. Csupán élvezetes olvasmány. Ezzel a szándékkal íródott