• Könyvek
  • E-könyvek
  • Akciók
  • Boltjaink
  • Magazin
Crenchmarking (e-könyv)
e-könyv
ISBN: 9789630995610
Kiadó: Kossuth
Megjelenés: 2018-04-24
Oldalszám: 208
Formátum: e-könyv
Kategória

Crenchmarking (e-könyv)

0 (0)
A Crenchmarking(TM) olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés. A Crenchmarking(TM) szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra. A Crenchmarking(TM) szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek.
Több mutatása
Várható szállítás: 2-5 munkanap
Kívánságlistára
Kedvezményes
szállítás 10 000 Ft-tól
Több ezer
átvevőpont
Naponta
bővülő kínálat
10% kedvezmény az
előjegyezhető könyvekre
A szerzőről
Feliratkozom a szerzőre
Több mutatása
A szerző további művei
Teljes lista
Hasonló könyvek
Kapcsolat
+36-1-770-8701
(munkanapokon
10:00 és 16:00 között)
Vásárlás
2021 www.alomgyar.hu © Minden jog fenntartva Publish and More Kft.
VisaMastercard