• Könyvek
  • E-könyvek
  • Akciók
  • Boltjaink
  • Magazin
Marketing Stratégia (e-könyv)
e-könyv
ISBN: 9789634435136
Kiadó: Publio
Megjelenés: 2018-04-24
Oldalszám: 88
Formátum: e-könyv

Marketing Stratégia (e-könyv)

0 (0)
Miután azonosította célpiacát, a kérdés az lesz, hogyan szabja személyre hirdetési üzenetét úgy, hogy vásárlásra késztesse az embereket. Miért kellene foglalkozniuk vele? Hogyan ragadja és tartsa meg figyelmüket kevesebb, mint 5 másodperc alatt? Itt képesnek kell lennie arra, hogy rábírja a potenciális ügyfeleket termékének megvásárlására. Nyilvánvaló, hogy miért van szükségük a termékére. Hisz benne és úgy gondolja, mindenkinek hinnie kellene. Alapvető, hogy megfogalmazza, mi is a terméke vagy szolgáltatása és mit nyújt ez a fogyasztónak. „Induló online vállalkozóként az információk tengerében nehéz felmérni mi is a lényeges információ. Nehéz átlátni a folyamatokat és eldönteni mi az, ami igazán szükséges az első lépések megtételéhez. Jani Dániel könyve kezdőknek, a marketing alapjait megérteni kívánóknak kiváló olvasmány, ami tömören és lényegre törően, az alapjaitól magyarázza el azokat a módszereket, amik segíthetnek az első vevők megszerzésében és a marketing rendszerek kialakításában.”Vida Ági,pszichológus, online marketing szakértőwww.gazdagmami.hu
Több mutatása
Várható szállítás: 2-5 munkanap
Kívánságlistára
Kedvezményes
szállítás 10 000 Ft-tól
Több ezer
átvevőpont
Naponta
bővülő kínálat
10% kedvezmény az
előjegyezhető könyvekre
A szerzőről
Feliratkozom a szerzőre
Több mutatása
A szerző további művei
Teljes lista
Kapcsolat
+36-1-770-8701
(munkanapokon
10:00 és 16:00 között)
Vásárlás
2021 www.alomgyar.hu © Minden jog fenntartva Publish and More Kft.
VisaMastercard