A vállalatok többsége a szabályokhoz idomul, és szinte soha nem tér le a megszokott
útról. Nem így a csúcsra törő cégek, amelyek merészek, újítók és céltudatosak.
Ebben a kötetben tizenöt olyan cég szerepel, amely szembefordult az uralkodó
széljárással, hogy felforgassa a saját iparágát, sőt sok esetben az egész
gondolkodásunkat. Sally Percy feltárja, milyen tényezők járultak hozzá a sikerükhöz,
keresi a közös vonásokat, de nem receptet ad, hanem tényeket, adatokat,
eseményeket elemez. Néha elég egy ötlet, hogy egy garázscég a csúcsra érjen,
máskor dollármilliárdosok támogatására is szükség van. Olvashatunk többek közt az
Airbnb, a Tesla, a TikTok vagy a Spotify kalandos és egészében eddig ismeretlen
történetéről. Megtudhatjuk, hogyan térképezik fel a vevőik és a partnereik szokásait,
miképpen állítanak az eredményesség szolgálatába különböző eszközöket és
eljárásokat. Hogyan válik egy kisvállalkozás a világpiacot meghatározó céggé,
miként érik el egyes látnoki képességű vezetők, hogy a munkatársaik az eltökéltség
és az újító szellem révén újabb és újabb célokat valósítsanak meg?
A szerzőről
Sally Percy üzleti újságíróként és szerkesztőként húsz év tapasztalattal rendelkezik.
Emellett üzleti tanácsadóként, szövegíróként és beszédíróként is ismert.